Inauguració del nou centre ILERNA

La presidenta de la Diputació de Lleida, Rosa Maria Perelló, acompanyarà el president de la Generalitat, Quim Torra, en l’acte d’inauguració del nou centre ILERNA de Lleida. També hi assistiran el vicepresident tercer, Jordi Latorre, i els diputats Josep Ibarz i Paco Cerdà.

Descarregar esdeveniment