Inauguració del nou ajuntament de Castellar de la Ribera

El vicepresident primer, Jordi Latorre, acompanyat del vicepresident tercer, Antoni Navinés, participarà en l’acte d’inauguració del nou ajuntament de Castellar de la Ribera, amb la presència, entre d’altres, de l’alcaldessa del municipi, Maria Claustre Sunyer Cantons; el secretari de Governs Locals i de Relacions amb l’Aran, David Rodríguez, i la presidenta del Consell Comarcal del Solsonès, Sara Alarcón.

Descarregar esdeveniment