Inauguració del nou Ajuntament d’Albatàrrec
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte d’inauguració del nou Ajuntament d’Albatàrrec, acompanyant l’alcalde del municipi, Jaume Sanuy; la directora dels Serveis Territorials de Cultura, Montse Parra; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot, que estarà presidit pel president del Parlament de Catalunya, Josep Rull.