Inauguració del Local Social de Rocafort de Vallbona
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, inaugurarà el Local Social de Rocafort de Vallbona. Reñé serà rebut per l’alcalde de Sant Martí de Riucorb, Jaume Pallàs; l’alcalde pedani de Rocafort de Vallbona, Xavier Carnicer, i el president del Consell Comarcal de l’Urgell, Salvador Bonjoch. Posteriorment, es farà el descobriment de la placa commemorativa. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 8 d'octubre de 2016