Inauguració del Fòrum DATAGRI
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte de presentació del Fòrum DATAGRI, per a l’impuls de la transformació digital al sector agroalimentari, que se celebra a la ciutat de Lleida els dies 25 i 26 de novembre. La presentació comptarà amb les intervencions del ministre d’Agricultura, Pesca i Alimentació, Luis Planas; la consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Teresa Jordà; el cap de gabinet del comissari europeu d’Agricultura, Maciej Golubiewski; l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, i el secretari general de COAG i portaveu del comitè organitzador, Miguel Padilla.