Inauguració del Festival El Segre de negre
La directora de l’IEI, Montserrat Macià, participarà a l’acte d’inauguració del Festival El Segre de negre, organitzat per Pagès Editors, que se celebra a la ciutat de Lleida els dies 2 i 3 de juny. La inauguració tindrà lloc al Convent de Santa Clara. Lleida, 2 de juny de 2017