Inauguració del curs Comtat d'Urgell
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en la inauguració del curs ‘Comtat d’Urgell’, que tindrà lloc a la seu del Consell Comarcal de la Noguera, a Balaguer.
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, participarà en la inauguració del curs ‘Comtat d’Urgell’, que tindrà lloc a la seu del Consell Comarcal de la Noguera, a Balaguer.