Inauguració del Curs Acadèmic 2011-2012 dels estudis de Medicina, Ciències Biomèdiques i Nutrició Humana i Dietètica. Sala d’Actes del nou Edifici de Docència de la Facultat de Medicina
El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Josep Ibarz, assistirà a l’acte d’inauguració del Curs Acadèmic 2011-2012 dels estudis de Medicina, Ciències Biomèdiques i Nutrició Humana i Dietètica que es farà a la Sala d’Actes del nou Edifici de Docència de la Facultat de Medicina