Inauguració del consultori mèdic i Festa de la Gent Gran a Vilanova de Bellpuig
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del diputat de Salut i Esports, Òscar Martínez, presidirà la inauguració del consultori mèdic i la posterior Festa de la Gran que organitza l’Ajuntament de Vilanova de Bellpuig. Talarn i Martínez estaran acompanyats de l’alcaldessa de Vilanova de Bellpuig, Dolors Pasqual i del president de la Llar de la gent Gran, Ramon Tudela.