Inauguració del cicle ‘50 anys de Democràcia?’

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, inaugurarà el cicle ‘50 anys de Democràcia?’, que comptarà amb la conferència ‘¿Atado y bien atado? Visiones histórico-políticas de la transición española, 50 años’, a càrrec del Doctor en Història per l’IUE (Florència), Xosé Manoel Núñez Seixas. A la inauguració del cicle hi assistiran també la vicepresidenta i el director de l’IEI, Estefania Rufach i Andreu Vàzquez, respectivament.   El cicle, es desenvoluparà del 20 de novembre de 2025 al 12 d’abril de 2026, amb l’objectiu de fer balanç historicopolític, social i cultural del canvi de cicle i la recuperació dels drets i les llibertats democràtiques, amb motiu dels 50 anys de la mort del dictador Francisco Franco.

Descarregar esdeveniment