Inauguració del 44è Saló de l’Automòbil

El diputat Fermí Masot assistirà a l’acte d’inauguració del 44è Saló de l’Automòbil, que se celebra fins el 23 de març, en el marc de la 152 Fira de Sant Josep. L’acte tindrà lloc al recinte de les piscines de Mollerussa i estarà presidit per directora general de Comerç de la Generalitat de Catalunya, Marta Angerri. També hi assistirà la diputada Rosalia Carnicé.

Descarregar esdeveniment