Inauguració del 30 Aniversari de l’Associació de Diabètics, Delegació de Lleida. Sala d’actes de la Diputació de Lleida

El vicepresident primer de la Diputació de Lleida, Miquel Padilla, participarà en l’acte d’inauguració del 30 Aniversari de l’Associació de Diabètics, Delegació de Lleida.

Descarregar esdeveniment