Inauguració del 2n Congrés BIT 2022.

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en l’acte d’inauguració del segon Congrés BIT 2022, la trobada de referència de la Bioeconomia, la Innovació i la Tecnologia a Catalunya, que se celebra els dies 29 i 30 de setembre a l’Auditori Leandre Cristòfol del Palau de Congressos-La Llotja. L’acte estarà presidit per la consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Teresa Jordà, i comptarà també amb les intervencions de l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, i el tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Vic, Titi Roca. Assistiran a l’acte el vicepresident Ferran Accensi i les diputades i diputats: Mercè Carulla, Helena Martínez, Amador Marquès, Jaume Rutllant i Jordi Verdú. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment