Inauguració de Sant Jordi a l’IEI
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat de la vicepresidenta Rosa Pujol, i la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, presidirà la inauguració de la instal·lació ‘Intentareu refer l’espill romput’, que restarà exposada al Pati de l’IEI, amb motiu de la celebració dels actes de Sant Jordi a l’IEI.