Inauguració de Lleidantic i Lleidaretro. Pavelló 3 de Fira de Lleida

El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida, Pau Perdices, assistirà a l’acte d’inauguració de de Lleidantic i Lleidaretro que se celebra al llarg del cap de setmana al pavelló 3 de Fira de Lleida.

Descarregar esdeveniment