Inauguració de l'exposició ‘Tots Som Art’
La diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, participarà en la inauguració de l’exposició ‘Tots Som Art’, que organitza la Federació de la Paràlisi Cerebral i la Pluridiscapacitat de Catalunya (FEPCCAT) a l’Espai Orfeó de Lleida, fins el 20 de desembre. L’acte comptarà també amb la participació de la presidenta de la FEPCCAT, Mercè Batlle; el director de Banca d’Institucions de CaixaBank a Lleida, Víctor Martínez; la delegada del Govern de la Generalitat a Lleida, Montse Bergés; el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot, i el directiu executiu de l’Orfeó Lleidatà, Xavier Quinquillà.