Inauguració de l’exposició “Sóc lectura i se’m tracta com a paisatge 15 fotògrafs. 15 lectures”

La Sala Gòtica de l’IEI acollirà la inauguració de l’exposició “Sóc lectura i se’m tracta com a paisatge 15 fotògrafs. 15 lectures”, que restarà oberta fins el 28 d’agost. L’acte comptarà amb la participació de la directora de l’IEI, Montserrat Macià Lleida, 6 de juliol de 2016

Descarregar esdeveniment