Inauguració de l’exposició “Sincretismes”

La Sala Gòtica de l’IEI acollirà l’acte d’inauguració de l’exposició “Sincretismes”, d’Eva Salas, que restarà oberta fins el 5 de febrer. L’acte comptarà amb la participació de la directora de l’IEI, Montserrat Macià. Lleida, 16 de desembre de 2016

Descarregar esdeveniment