Inauguració de l’exposició ‘Se'n parlave...i n'hi havie. Bruixeria a les terres de Ponent i Pirineu’
El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en la inauguració de l’exposició ‘Se'n parlave...i n'hi havie. Bruixeria a les terres de Ponent i Pirineu’, una producció itinerant de la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran, comissariada per l’historiador i professor de la Universitat de Barcelona Pau Castell, que restarà oberta a la sala d’exposicions temporals del museu. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)