Inauguració de l’exposició ‘SEGRE, 40 anys informant’ a l’Alt Urgell

El vicepresident Antoni Navinés participarà en la inauguració de l’exposició ‘SEGRE, 40 anys informant’ a l’Alt Urgell, que restarà oberta al Centre Cultural Les Monges, de la Seu d’Urgell, del 10 al 19 de març.

L’acte comptarà amb les intervencions de la segona tinent d’alcalde de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i cap de l’Oficina de la Delegació del Govern de la Generalitat a l’Alt Pirineu i Aran, Marian Lamolla; el president del Consell Comarcal de l’Alt Urgell, Martí Riera, i el director de ‘Segre’, Santi Costa.

Descarregar esdeveniment