Inauguració de l’exposició ‘Santuari de la Mare de Déu del Merli d’Alguaire’. Pati de l’IEI

La vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol, presidirà l’acte d’inauguració de l’exposició ‘Santuari de la Mare de Déu del Merli d’Alguaire’, que restarà oberta al públic al Pati de l’IEI. L’acte comptarà amb la participació d’Esperança Morancho i Puig, presidenta de l’Associació Amics del Patrimoni Cultural d’Alguaire i dels comissaris de l’exposició, Jaume Farreny i Maite Sainz de la Maza.

Descarregar esdeveniment