Inauguració de l’exposició ‘Quadres per a un calendari solidari’
La vicepresidenta de la Diputació de Lleida, Sandra Castro, assistirà a l’acte d’inauguració de l’exposició ‘Quadres per a un calendari solidari’, de Benjamí Tous, que restarà oberta a la Sala Sunka fins al 28 de juny, sota l’organització de la Fundació Aremi.