Inauguració de l’exposició "Pols, cops i esquerdes..."
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, participarà en l’acte d’inauguració de l’exposició “Pols, cops i esquerdes...”, que acollirà el Museu Comarcal de l’Urgell.
Lleida, 27 de febrer de 2015