Inauguració de la intervenció pictòrica de l’artista Santi Moix
El vicepresident quart de la Diputació de Lleida, Eloi Bergós, participarà a la inauguració de la intervenció pictòrica de l’artista Santi Moix, que serà presidida per la consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, Laura Borràs. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)