Inauguració de l’exposició ‘Perseguits i Salvats. No volien que existíssim’

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, inaugurarà a Sort l’exposició itinerant ‘Perseguits i Salvats. No volien que existíssim’. L’acte tindrà lloc a partir de les 19.00 hores a l’Oficina Comarcal de Turisme del Pallars Sobirà, on la mostra es podrà veure durant els mesos de juliol i agost.  (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment