Inauguració de l’exposició “Pau Guimet, l’editor noucentista de Lleida”

La directora de l’IEI, Montserrat Macià, participarà en l’acte d’inauguració de l’exposició “Pau Guimet, l’editor noucentista de Lleida”, que restarà oberta a la Biblioteca Pública de Lleida. Lleida, 2 de març de 2016

Descarregar esdeveniment