Inauguració de l’exposició “Oriol Arumí”

La Sala Montsuar de l’IEI acollirà la inauguració de l’exposició “Oriol Arumí”, que restarà oberta fins el 5 de maig. L’acte comptarà amb la participació de la directora de l’IEI, Montserrat Macià.

Descarregar esdeveniment