Inauguració de l’exposició ‘Les plantes: art, ús i tradició cultural’

El director de l’IEI, Andreu Vàzquez; el comissari de l’exposició, Josep A. Conesa; la cap de biblioteques de la UdL, Montse Larios, i el conservador de la secció de Botànica de l’IEI, Joan Pedrol, inauguraran l’exposició ‘Les plantes: art, ús i tradició cultural’, que es podrà visitar del 29 de maig a l'11 de juliol a la sala Zona Zero de l’IEI.

Descarregar esdeveniment