Inauguració de l’exposició “La veu de la Terra. L’Urgell”. Biblioteca de Tàrrega

 La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa M. Perelló, assistirà a l’acte d’inauguració de l’exposició “La veu de la Terra. L’Urgell”.

Descarregar esdeveniment