Inauguració de l'exposició “La Lleida del Primer Congrés Excursionista Català”. Pati de l’IEI
La vicepresidenta de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Rosa Pujol, donarà la benvinguda als congressistes del VI Congrés Excursionista Català i presidirà la inauguració de l'exposició “La Lleida del Primer Congrés Excursionista Català” al Pati de l’IEI.