Inauguració de l’exposició “La fortalesa dels Vilars”
La directora de l’IEI, Montserrat Macià, participarà en l’acte d’inauguració de l’exposició “La fortalesa dels Vilars”, que restarà oberta a Arbeca. Lleida, 30 de setembre de 2016
La directora de l’IEI, Montserrat Macià, participarà en l’acte d’inauguració de l’exposició “La fortalesa dels Vilars”, que restarà oberta a Arbeca. Lleida, 30 de setembre de 2016