Inauguració de l’exposició ‘Josefa Tolrà, mèdium i artista’
El director de l’IEI, Josep Maria Solé i Sabaté, participarà en l’acte d’inauguració de l’exposició ‘Josefa Tolrà, mèdium i artista’, que restarà oberta fins el 15 de febrer de 2015, a la Sala Gòtica de l’IEI.