Inauguració de l’exposició ‘Jo’

La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach; la directora del Col·legi Episcopal, Natàlia Rubio, i la professora Eva Salas, inauguraran l’exposició ‘Jo’, una selecció d’obres creades per alumnes de 2n de Batxillerat Artístic del Col·legi Episcopal de Lleida, en què els joves artistes exploren i reflexionen sobre el concepte de narcisisme a través de diversos llenguatges artístics, com el vídeo, l'escultura i la pintura. L’exposició es podrà visitar a l’Espai iX de l’IEI del 10 d’abril al 25 de maig.

Descarregar esdeveniment