Inauguració de l’exposició “Gàlata-Lou Cornella”. Sala Gòtica. IEI
La Sala Gòtica de l’IEI acollirà l’acte d’inauguració de l’exposició “Gàlata-Lou Cornella”, que restarà oberta fins el 21 de febrer de 2016. L’acte comptarà amb l’assistència de la directora de l’IEI, Montserrat Macià.