Inauguració de l’exposició “Fugint de l’Holocaust. Catalunya i els refugiats jueus de la Segona Guerra Mundial”
El president de la Diputació, Joan Reñé, presidirà l’acte d’inauguració de l’exposició “Fugint de l’Holocaust. Catalunya i els refugiats jueus de la Segona Guerra Mundial”, que restarà oberta a la Sala Gòtica de l’IEI fins el 18 d’octubre. L’acte comptarà amb l’assistència de la vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol; de la directora de l’IEI, Montserrat Macià; de la cap de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona, Aurèlia Cabot; del comissari de l’exposició, Josep Calvet, i de la membre de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona, Teresa Reyes. (El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte) Lleida, 7 de setembre de 2016