Inauguració de l’exposició ‘Entre la fulla i la muntanya’

El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, inaugurarà l’exposició ‘Entre la fulla i la muntanya’, de Paula Vicente Puiggròs, guanyadora del premi Embarrat 2023. L’artista farà una visita comentada a l’exposició, que es podrà visitar a la sala La Gòtika de l’IEI fins al 14 de juliol.

Descarregar esdeveniment