Inauguració de l’exposició "Entre el carisma i l'entusiasme". Arxiu Comarcal de l'Urgell

La vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló, participarà en l’acte d’inauguració de l’exposició “Entre el carisma i l’entusiasme”.

Descarregar esdeveniment