Inauguració de l’exposició ‘Els Mestres del Cercle’

El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, i la presidenta del Cercle de Belles Arts de Lleida, Divina Drudis, inauguraran l’exposició ‘Els Mestres del Cercle’, que estarà oberta a l’Espai iX de l’IEI fins al 9 de febrer de 2025. La mostra recull obres (dibuixos, pintures i fotografies) de l’equip de professors dels tallers del Cercle de Belles Arts de Lleida, Lupe Ribot, Carmina Solà, Yuri Yarosh, Ken Goddard i Joan Josep Català, que participaran també a la inauguració i faran una breu visita guiada per l’exposició.

Descarregar esdeveniment