Inauguració de l’exposició ‘Dones que donen nom a Lleida’

La diputat d’Igualtat i Cooperació Internacional, Helena Martínez, participarà en l’acte d’inauguració de l’exposició itinerant ‘Dones que donen nom a Lleida’, amb il·lustracions d’Ermengol, que restarà oberta al Centre Cultural de Maldà.   Martínez estarà acompanyada de l’alcaldessa de Maldà, Anna Salla i Xuclà, i l’autor, Paco Ermengol.

Descarregar esdeveniment