Inauguració de l’exposició dels treballs de l'alumnat participant al projecte Àgora Còmic
El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, participarà en la inauguració de l’exposició dels treballs de l'alumnat participant al projecte Àgora Còmic, que tindrà lloc a l’Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol.