Atenció als mitjans amb motiu de la inauguració de l’exposició dels artistes seleccionats al Larva.05

El director de l’IEI, Andreu Vàzquez; el responsable d’exposicions de l’IEI, Anselm Ros, i els artistes seleccionats atendran els mitjans de comunicació amb motiu de la inauguració de l’exposició dels artistes finalistes al Larva.05 - Biennal d’Arts Plàstiques i Visuals, que s’inaugurarà oficialment a les 19.00 hores.   L’exposició, que es podrà visitar a La Gòtika de l’IEI fins al 7 de març de 2026, reuneix els projectes de Jordi Llanes, Roc Domingo/Marta Chust (martaroc.work), Lluís Vidal, Natàlia Gómez i Lluís Garcia, que han estat seleccionats entre els vint que es van presentar a la Biennal Larva.   La roda de premsa es farà a La Gòtika. Els mitjans interessats en prendre imatges abans, poden posar-se en contacte amb el servei de Comunicació.

Descarregar esdeveniment