Inauguració de l’exposició del 37è Premi Marraco

El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, i el director general d'Afers Penitenciaris del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica, Domingo Estepa, inauguraran l’exposició del 37è Premi Marraco de ceràmica, pintura i escultura, que es podrà visitar a l’Espai iX de l’IEI fins al 29 de novembre.   A l’acte d’inauguració també hi assistiran la directora dels Serveis Territorials del Departament de Justícia a Lleida, Anna Miranda; la cap del Servei de Suport a l’Execució Penal dels Serveis Territorials de Lleida del Departament de Justícia, Maite Agustí; el director del Centre Penitenciari de Ponent, Oscar Gómez; la presidenta del Cercle de Belles Arts, Divina Drudis, i la vocal de l’Associació Arts de Ponent, Roser Querol.   Durant l’acte es lliuraran els diplomes als premiats assistents i als interns i monitors artístics dels centres penitenciaris Ponent i Quatre Camins en representació dels premiats a qui la seva situació processal no els ha permès sortir a recollir-los en persona.

Descarregar esdeveniment