Inauguració de l’exposició del 36è Premi Marraco
La vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, i el director general d’Afers Penitenciaris, José Mª Montero, inauguraran l’exposició del 36è Premi Marraco de ceràmica, pintura i escultura. A l’acte hi assistiran la directora dels Serveis Territorials del Departament de Justícia i Qualitat Democràtica a Lleida, Anna Miranda; el director del Centre Penitenciari Ponent, Óscar Gómez; la directora del Centre Obert de Lleida, Dolo Basallo; la vicerectora de Compromís Social, Igualtat i Cooperació de la Universitat de Lleida, Núria Camps; la presidenta del Cercle de Belles Arts, Divina Drudis, i el vocal de l’Associació Arts de Ponent, Quim Estadella.