Inauguració de l’exposició ‘De París a Nova York. Gravats de la col·lecció Gelonch Viladegut’

El president de la Diputació, Joan Talarn, participarà en l’acte d’inauguració de l’exposició itinerant ‘De París a Nova York. Gravats de la col·lecció Gelonch Viladegut’, que restarà oberta fins al 19 de juny a la Sala Zona Zero de l’IEI i que està organitzada conjuntament amb el Museu de Lleida.   L’acte comptarà amb la participació del propietari de la col·lecció Gelonch Viladegut, Antoni Gelonch i el director del Museu de Lleida, Josep Giralt, i l’assistència de la vicepresidenta de l’IEI, Estefania Rufach, i del director de la institució, Joanjo Ardanuy.

Descarregar esdeveniment