Inauguració de l’exposició d’Antonio Boleda, “L’ànima del silenci”
La vicepresidenta primera de la Diputació de Lleida, Rosa Perelló, participarà a l’acte d’inauguració de l’exposició de l’escultor Antoni Boleda, “L’ànima del silenci”, que restarà oberta fins el 20 de novembre a la Sala Montsuar de l’IEI. L’acte comptarà amb l’assistència de la vicepresidenta segona de la corporació, Rosa Pujol, i de la directora de l’IEI, Montserrat Macià. Lleida, 6 d'octubre de 2016