Inauguració de l’exposició “Ciutat de Mèxic, 1966-1967. Fotografies de Carles Fontserè”. Sala Montsuar de l’IEI

El director de l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI), Josep M. Solé i Sabaté, presidirà la inauguració de l’exposició “Ciutat de Mèxic, 1966-1967. Fotografies de Carles Fontserè”. L’acte comptarà amb la presència del president del Centre Llatinoamericà de Lleida, Osvaldo Francia.

Descarregar esdeveniment