Inauguració de l’exposició ‘Catalunya sota les bombes’. Ajuntament d’Agramunt
El director de l’IEI, Josep Maria Solé i Sabaté, oferirà una conferència dins l’acte d’inauguració de l’exposició “Catalunya sota les bombes”, que tindrà lloc a l’Ajuntament d’Agramunt, i on també hi assistirà la vicepresidenta segona de la Diputació, Rosa M. Perelló.