Inauguració de l’exposició ‘Caos’
El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, assistirà a la inauguració de l’exposició ‘Caos’, de l’alumnat de segon de Batxillerat Artístic del Col·legi Episcopal.
Una exposició formada per obres d’art contemporani, vídeo, escultura, fotografia... sobre el caos com a transformació, ruptura i canvi, que es podrà visitar a l’Espai iX de l’IEI fins al 16 de maig.