Inauguració de l’exposició ‘Botànica sensible’
El director de l’IEI, Andreu Vàzquez, assistirà a la inauguració de l’exposició ‘Botànica sensible’, formada per fotografies del procés de producció de llavors hortícoles millorades genèticament, fetes pel pagès de Seròs Antonio Ibars en tornar de l'exili (1940-1950), amb una mirada fotogràfica d’una modernitat i sofisticació sorprenents per a l’època. A les 18.50 h hi haurà atenció a mitjans per part del director de l’IEI, Andreu Vàzquez, i la neta d’Antonio Ibars, Mires Ibars, comissària de l’exposició.