Inauguració de l’exposició amb motiu de la Setmana Santa de l’Agrupació Ilerdenca de Pessebristes

El diputat Paco Cerdà i la directora de l’IEI, Montserrat Macià, assistiran a l’acte d’inauguració de l’exposició amb motiu de la Setmana Santa organitzada per l’Agrupació Ilerdenca de Pessebristes al Peu del Romeu de la ciutat de Lleida. Lleida, 13 de març de 2016

Descarregar esdeveniment